top of page
רקע-לבאנר-ראשי2.jpg
רקע-לכותרת-מוצרים-מיוחדים.png

בלוג משחקים

בלוג לשעות הפנאי | בלוג חדרי בריחה

ביקורת חדר בריחה - הוטל קליפורניה

חדר הבריחה החדש של חברת Escape Room בת"א הוא "הוטל קליפורניה". אנחנו עיתונאים שנקראנו לחקור מה גורם לכל הלקוחות של בית המלון הלנים בחדר 138 להיעלם... האם מדובר בפעילות על טבעית המתרחשת בחדר? יש לנו 60 דקות לפני שגם אנחנו ניעלם... :)

חדרי בריחה קריפיים או מפחידים הפכו להיות אהובים עלי. אני חובבת "חדרי אוירה" (חדרים שבהם העלילה מורגשת באופן מהותי, לעומת "חדרי חידות" שעיקרם הוא החידות ואין דגש מיוחד לעיצוב ואוירה), אבל חדרים קריפיים מוסיפים מימד מהנה נוסף שאני מאוד אוהבת.

אז לרגל יום הולדתו של בעלי, שהחליט לעבור יום הולדת מפחיד במיוחד (זה התחיל ערב לפני בקולנוע, כשצפינו בסרט האימה "לא לנשום" שבאמת לא נשמתי בו...), המשיך בחדר בריחה קריפי ומדליק "הוטל קליפורניה" והסתיים בארוחת צהריים טעימה ב"מזללה" של מאיר אדוני (היה יאמי ולא מפחיד בכלל).

מתחילים...

לובי

הגענו לחדר שנמצא בשכונת מונטיפיורי, מול שרונה וקרוב לעזריאלי, ומרגע שהדלת נפתחה נכנסו לאוירה של בית מלון מיוחד מאוד. ההשקעה הרבה בתאורה, בעיצוב ובפרטים הקטנים גרמו לנו לתחושת התרגשות – אם כך נראה הלובי, מעניין מה יהיה בחדר!

עיצוב ואוירה

העיצוב והאוירה בחדר נאמנים מאוד לתימה של בית מלון. העיצוב של האלמנטים השונים בחדר והחידות, תשומת לב רבה לכל הפרטים הקטנים, המוזיקה... כל אלה תרמו לכך שהחוויה היתה יוצאת דופן ברמה גבוהה.

החידות

כל החידות מהנות מאוד, חלק מהחידות מקוריות וחלק אחר שכבר נתקלנו בצורה כזו או אחרת יושם בצורה טובה ומיוחדת.

אלמנט הפחד/קריפיות

כחובבים של חדרים מפחידים אני לא חושבת שהחדר הוא מפחיד מאוד, יש בו אלמנטים קריפיים ומעט מלחיצים, במידה טובה.

** גילוי נאות **

לאחר ששקשקתי מפחד בחדר "הצלצול", ולאור סרט האימה שראינו ליל אמש שהדיר שינה מעיני... נתתי לאוהד לפתוח לבד כל מנעול, דלת וכו', רק ליתר ביטחון :)

(וגם כי ביקשתי מזוהר שיחביא עבורו בחדר מתנות יום הולדת שהבאתי).

השירות

מעולה! זה התחיל יום לפני בשיחת טלפון בה תדרכו אותי מה כדאי להביא כהפתעות ליום ההולדת, המשיך בחוויה הנהדרת של זוהר כמפעיל שידע להכניס אותנו לסיפור ולחוויה, ולסייע כשהיינו צריכים, בדיוק במידה הנכונה. כמובן בהחבאת כל המתנות והיחס הנעים והשירותי לכל אורך החוויה.

השיא

זוג מנוסים, 50 דקות עם 2 הכוונות קטנות.

בעיני חדר בריחה מוצלח כולל 3 אלמנטים – אוירה, חידות ושירות. החדר "הוטל קליפורניה" הוא חדר בריחה מעולה ברמה הגבוהה ביותר, אשר מצטיין בשלושת האלמנטים הללו וכבונוס מתווסף גם אלמנט הקריפיות :)

אז יאללה, לכו תברחו!

לילך

bottom of page